gijsenabopdefiets.reismee.nl

Stonehenge

Na heerlijk breakfast en regelen onderkomen in Pewsey, aan de Avon vertrokken. Geen easy route vandaag, al snel weer eens de fiets om hoog geduwd. Ook Ab kwam lopen?? Had zoveel last van zijn knie dat het vandaag niet ging. Ab naar Pewsey, ik ook, maar via Stonehenge. Pittige tocht, veel up and downn. maar moeite waard. Overigens door weiland aangekomen bleek bezoekers centrum 2 mijl aan andere zijde te liggen, hier moest je betalen en met bus weer terug. Mocht er wel en ronde gelopen worden. Juffrouw van de beveiliging vertelde dat het okee was foto's te maken. Dit gedaan en via Uponavon naar ons onderkomen in Pewsey. Echte B&B, kunnen zo meedoen met het programma. Met Ab iets beter Heerlijk gegeten bij beste Indian restaurant in zuid Engelend. Nu lekker slapen, morgen naar Bristol

Joost

Veel sterkte mannen. Hoop dat het snel beter gaat met de knie van Ab en er veel zonnige dagen mogen komen. Verstandig om de trein in Bristol te gaan pakken en zo naar Lands End te gaan. Even een paar dagen rust nemen?

Marieke M

Nou heren het blijft een gevecht tegen de elementen. Wat een diehards, jullie zullen moeten blijven zoeken tussen kunnen en willen. Jammer dat dan lichamelijke mankementen zich ook aandienen. Maar houd de moed erin. Aan het eind van de dag is er altijd een lekkere maaltijd met een biertje en daar doe je het toch voor?. Ik gun jullie een lekker zonnetje en een fijne tocht.