gijsenabopdefiets.reismee.nl

niet onze dag

Vertrokken uit Eton op weg naar Hungerford, hotel the Pelican Inn. Route langs rivier/kanaal, na olympisch water 2014, over gravel paden. Al snel is het niet droog meer en dat zal het ook niet blijven. Veel kuilen gevuld met water. En ja zadel kraakt letterlijk. Bout is afgebroken, Ab constateert al snel niet te repareren. Geluk bij ongeluk, dicht bij Reading. Vijf km klunen op provisorisch gerepareerd zadel en bij fietsenmaker nieuwe zadelpen gekocht. Gerepareerd en verder. Paden worden smaller en modderig, lijkt veldrijden en ja hoor even niet opletten en onderuit in het gras. Geluk bij ongeluk geen letsel, alleen dirty maar dat waren we al. Snel in de pub aan de koffie, besluiten om route te verlaten en op GPS naar hotel te rijden. Dan weg omlegging, nou met de fiets kunnen we er wel langs. Niet dus, echt roadblock, terug en lange omleiding. Deze keer geen geluk bij ongeluk, om 19 uur na 100 km eindelijk bij de Pelican. Lekker douchen, biertje, eten en slapen.

Mirjam

Bikkels! Wat een tocht zeg! Hopelijk morgen beter! Truste en morgen gezond weer op !