gijsenabopdefiets.reismee.nl

Home is where the heart is

Soms is er een tekort aan tijd ook al ben je met pensioen. Mijn hart ligt meer In Arnhem/Huissen als in John O'Groates. Aangezien ik op 1juni weer voor 3 maanden naar Frankrijk vertrek blijven er maar een paar dagen voor thuis over als ik de tocht uitfiets. Hoewel ik het jammer vindt Gijs alleen verder te laten fietsen heb ik toch besloten om eerder terug te gaan om wat langer bij mijn "loved ones" zoals ze dat hier zo mooi zeggen te zijn. Heb samen met Gijs een prachtige fietstocht gemaakt die me nog lang bij zal blijven. Leuke gezellige dagen met prachtige vergezichten en indrukken. Bijzonder blij dat ik het gedaan heb en een beetje bedroefd dat ik het niet af kan maken. Maar je kunt nu eenmaal maar op een plaats tegelijk zijn, oftewel keuzes maken. Gijs gaat alleen verder en gaat de tocht zeker afmaken. Conditie is enorm toegenomen en fietst gewoon elke bult op. Jammer dat het weer zo tegen zit maar dat gaat hij ook wel tackelen.

Reacties

Reacties

Willem Velp

Hej wat is dat nou Ab, jammer man! Maar ik snap dat je mij mist;-)

Peter

Hoi Gijs en Ap,
Denk dat deze reis een hele mooie ervaring van broers is geweest die voor beiden “in de bagage zit en blijft”.
Ook goed dat er ruimte is voor bijstellen van plannen, dat doet niets af aan de waarde van de reis.
Ap, goed tijd in France en Gijs nog veel plezier op de verdere tocht.
Groet
Peter

Lidwien

Jammer Ab, maar een goede keus voor jou en je gezin denk ik. Een goede terugreis gewenst.
Gijs, ook jammer voor jou maar alleen kan jij er nog een mooie reis van maken. Nog veel plezier!
Liefs Lidwien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!