gijsenabopdefiets.reismee.nl

Robin Hood

eerste paasdag, heerlijk rustig op de weg van Bristol. Beetje zoeken naar de route, ontbijten bij Costa en op naar Gloucester. Verlaten het zuidwest traject en gaan beginnen aan het midwesten. Vlotte tocht en we zoeken een camping boven deze stad. Drinken nog wat in een pub en de camping is nog 7 km weg. Ab neemt vast een pint lager bier. Op de camping aangekomen zien we dat er plek zat is, maar er is een feest en het maximum aantal plaatsen is bereikt. De baas vindt het spijtig maar durft het niet aan. Een paar mijl verder is een camping die zeker plek heeft. Kingsgreen is de naam. Weinig keus op de fiets, een paar mijl is 17km. Maar we kunnen terecht. Tent opzetten, lekker douchen en nu nog zien dat we wat te eten en te drinken krijgen. Op deze camping zorgt iedereen voor zich zelf, geen faciliteiten. Maar de baas weet anderhalve mijl verder een pub de Duke of York. Dus weer op de fiets, gelukkig zonder bagage. Gevonden maar gesloten. Wat vragen levert op dat er verderop iets open moet zijn. 10 minuten zegt de mevrouw, o ja met de auto, toch maar die kant op. Stoppen google maps, bellen met hotel, nee besloten. Een pub keuken dicht wel bar open. Maar proberen, en dan wat een geluk Robin Hood park met pub. Heerlijk gegeten en terug naar camping. Ruim 105 km gefietst deze zondag.

Peter

Jullie maken wel een mooie tocht heren! Petje af.
105 km.... brrr
Plezier nog!
Peter

Koen

Voel de pijn van het steeds stukje verder moeten fietsen terwijl die koude rakker dan eigenlijk al wel verdiend is!

Joke

Wat een avontuur. Jullie maken aardig wat kilometers.

Lidwien

Wat een belevenissen zeg! Leuke verhalen en mooie foto's. Ik geniet mee maar be blij dat ik die steile stukken niet hoef te fietsen/lopen, petje af hoor. Nog veel plezier.