gijsenabopdefiets.reismee.nl

duizend km

Rustig opgestaan, zelf ontbijt verzorgd, inpakken en op weg. Verlaten Bude via zelfde route als gisteren aangekomen. Ernstig steil dus. Dus hop lopen en duwen die fiets, paar kilometer verder zelfde laken en pak. Nog een keer aan de wandel. Wel de laatste keer deze dag.Ik heb hier in Corwall elke dag minstens een keer mijn fiets geduwd, voor mij gewoon te steil. Het bijzondere is dat lopen niet eens zoveel langzamer gaat. Ab verdwijnt weliswaar uit beeld, maar niet zo snel als ik zou verwachten. Maar goed vandaag fietsen verder in Devon, ook op en af maar nog niet zo steil. En nog een geluk na zo'n diikke 35 km komen we weer op een oud spoortraject. De Tarka Trail. Loopt tot ons eindpunt Barnstaple, waar we overnachten. Naast het bereiken van de grens van Devon, hebben we ook onze eerste duizend kilometers er op zitten. En de komende dagen,met Pasen dus is ons veel zon beloofd. Kamperen??

Reacties

Reacties

Peter

Duizend kilometer.... dat is een felicitatie waard. Van harte heren en we voegen er nog aantal kilometers aan toe!!!
Have fun , peter

Kees

Geweldig knap van jullie??verdiend

Mirjam

Chapeau ! Knap hoor! En ik maar denken dat Engeland plat is !!! Veel plezier verder !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!