gijsenabopdefiets.reismee.nl

Another stormy, rainy day

Vanmorgen weer met bijzonder matig weer vertrokken. Weer een dag werken in plaats van genieten van de omgang. Ondanks zijn snel verbeterende conditie vond Gijs de omstandigheden, weer en steile klimmen, toch iets te g(r)ijs en besloten we ons verblijf 10km voor het einde van het 2e deel te plannen. Was achteraf waarschijnlijk niet nodig maar Better save than sorry. Pakken de achterstand morgen, als het beter weer is wel weer mee. Hoewel ik me soms afvraag of ik fietsen in dit weer wel leuk vind blijft het heel bijzonder om samen in deze prachtige omgeving, zie foto's, rond te fietsen.

Peter

Het is in iedergevak weer een ervaring die je samen deelt en nooit meer vergeet.Dat is ook wat waard. Maar ja, dat fietsen in die omstandigheden.....
Hoop dat jullie ook beter weer gaan krijgen, net als in Nederland. Goeie trip verder!
Peter

Mark

Ik duim de blaren op mn vingers voor beter weer, maar het geeft nog geen baad :( Met zo'n stukje fietsen is zon veel fijner. Hoop dat het snel beter word! En vooral niet vergeten te genieten en mooie herinneringen te maken :)